PLEASE Consider Supporting CBO

Please consider supporting Comic Bits Online because it is a very rare thing in these days of company mouthpiece blogs that are only interested in selling publicity to you. With support CBO can continue its work to bring you real comics news and expand to produce the video content for this site. Money from sales of Black Tower Comics & Books helps so please consider checking out the online store.
Thank You

Terry Hooper-Scharf

Monday 11 July 2022

致我的中文读者

 对于我的中文有任何错误,我深表歉意。

Comic Bits Online 是一个拥有全世界观众的页面,它完全符合政治要求。 我的目标是提供涵盖漫画和漫画相关项目的娱乐新闻。

遗憾的是,我没有收到来自华语国家的漫画或业余出版物,所以目前无法提供太多。 有一些关于 Manhua 的帖子,所以我希望你能从中找到一些感兴趣的内容。

如果任何出版商愿意发送出版物,只需用电子邮件地址发表评论,以便我可以私下与您联系。

谢谢你



No comments:

Post a Comment