PLEASE Consider Supporting CBO

Please consider supporting Comic Bits Online because it is a very rare thing in these days of company mouthpiece blogs that are only interested in selling publicity to you. With support CBO can continue its work to bring you real comics news and expand to produce the video content for this site. Money from sales of Black Tower Comics & Books helps so please consider checking out the online store.
Thank You

Terry Hooper-Scharf

Friday 22 July 2022

中华人民共和国黑塔漫画

 我的一位中国读者问在中华人民共和国是否可以订购黑塔漫画?


老实说,我不知道,因为我的按需印刷公司在许多地区都有打印机,我知道他们正在寻找中国打印机,但我不知道他们是否找到了。


找出答案的最简单方法是完成订单流程,然后您应该被告知是否可以购买。


如果中国出版商有兴趣以中文出版书籍,他们只需要联系。



No comments:

Post a Comment