PLEASE Consider Supporting CBO

Please consider supporting Comic Bits Online because it is a very rare thing in these days of company mouthpiece blogs that are only interested in selling publicity to you. With support CBO can continue its work to bring you real comics news and expand to produce the video content for this site. Money from sales of Black Tower Comics & Books helps so please consider checking out the online store.
Thank You

Terry Hooper-Scharf

Friday 25 April 2014

关于我


性别 男性
行业 出版
占用 艺术家,作家,编辑,出版人
位置 市和布里斯托尔县 英格兰 英国

1984-1994年间的英国最大的独立漫画出版者,我曾作为自由职业者的作家/艺术家/编辑/代理漫画以及漫画新闻的穆出版社,蓝色彗星出版社,Fantagraphic书籍,爱神漫画,多恩,Fleetway,工控机及其他在美国,英国和欧洲。这期间我也产生了大量的单面板插科打诨漫画的机构在德国,如Boiselle,罗曼和Baaske机构,这些将在欧洲各地的杂志和出版物。我曾在漫画和出版物,从野生动物,天文和科幻杂志自由编辑。从1984年至今我一直在自我出版的漫画以及出版物上各种各样的黑塔旗帜下科目。我还制作工作包公司在印度,香港和中国。我也一直作为行业顾问规模较小的公司在国家,如印度,加拿大,新加坡,中国,欧洲和美国。hoopercomicsuk@yahoo.com
https://www.facebook.com/terry.hooperscharf?ref=tn_tnmn 

No comments:

Post a Comment