PLEASE Consider Supporting CBO

Please consider supporting Comic Bits Online because it is a very rare thing in these days of company mouthpiece blogs that are only interested in selling publicity to you. With support CBO can continue its work to bring you real comics news and expand to produce the video content for this site. Money from sales of Black Tower Comics & Books helps so please consider checking out the online store.
Thank You

Terry Hooper-Scharf

Wednesday 15 February 2023

我的中文读者的一个问题

 时常有中国读者问我,为什么他们不能在中国购买黑塔漫画和书籍?



这可能是因为我使用的是位于美国的按需打印服务,而他们没有花任何精力在香港或中国寻找打印机。 我过去曾问过,但恐怕我们正在处理美国政治。


通常情况下,有人会从网上商店购买一本书。 这本书是在与按需印刷公司签订合同的印刷商订购的国家或地区印刷的。 它被打印出来,然后使用当地邮政服务邮寄,这是最好的方式,因为不涉及国际邮寄或运输。

我对今天的中国漫画出版了解有限,而且对中文没有真正的了解,很难找到可能对漫画或图画小说感兴趣的出版商将其翻译成中文。


如果我的任何中国读者有任何建议,请在评论部分告诉我。


谢谢

No comments:

Post a Comment