PLEASE Consider Supporting CBO

Please consider supporting Comic Bits Online because it is a very rare thing in these days of company mouthpiece blogs that are only interested in selling publicity to you. With support CBO can continue its work to bring you real comics news and expand to produce the video content for this site. Money from sales of Black Tower Comics & Books helps so please consider checking out the online store.
Thank You

Terry Hooper-Scharf

Friday 21 August 2015

DR议员的漫画[香港]




我碰到的一个副本4D猴 相当意外,同时通过老漫画的箱子在布里斯托尔的51区的商店浏览。这是在一个密封袋为25P的微薄代价,所以我抓住它!

可悲的是,一些白痴曾挖出各个位来自内地,破坏了相声。

但是,这是一个非常不错的,未来,太空猴子的版本,猪八戒和Sandy我们许多人都会很熟悉,通过电视剧和故事。 





尹飞-The中国忍者被卷入“鬼村”的神秘面纱!另一个意外的发现在51区,但我很想知道如何到达那里的,我不记得曾经在80年代末Jademan启发爆炸....别人的漫画拿起度假见到梁医生漫画?

增编

我想,我想取得这一系列问题的其余部分。唯一的在线来源美国-The。得到5种不同的问题会花费我$ 7.00不坏。它是$ 50总邮资,这让我尖叫

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!

No comments:

Post a Comment